Wednesday 16 August 2023

'n Kleinmensie-kyk

Dis net altyd die grootmense wat oor waardes en die belangrikheid van die gesin gesels. kom ons hoor vir 'n verandering wat 'n kind sou of wou sê:

Mamma, Pappa, moenie sê ek is ...
  • 'n Kampioen - want dan moet ek altyd wen
  • 'n Wenner - want dan is daar altyd 'n verloorder
  • 'n Koning - want dan beteken dit ander is my onderdane
  • 'n Stouterd - want hoe anders kan ek julle aandag kry 
Mamma, Pappa sê liewers ek is ...
  • 'n Koningskind - want dan ken ek Jesus
  • 'n Kosbaarheid - want dan weet ek julle is lief vir my
  • 'n Staatmaker - want dan weet ek, ek doen my bes
  • 'n Klitsie -want dan weet ek julle geniet my grappe
Mamma, Pappa sê liewers ...
  • Julle is lief vir mekaar
  • Julle is lief vir ons - ek, kleinboet en kleinsus
  • Julle sal net so hard werk om ons gesin gelukkig te hou as vir die baas op kantoor
  • Julle sal altyd bly praat oor alles wat saak maak
Voorspoed, sukses, roem, 'n loopbaan of rykdom is kleingeld vir 'n kind. Dis gesinsgeluk, geloof wat tel, wat rente in Ewigheidswaarde vir hom of haar omsit.

Kom ons grootmense probeer dit onthou.