Wednesday 17 May 2023

Wat my ma my geleer het ...

Ma het my geleer om werk wat gedoen is, te waardeer: "As julle mekaar wil doodmaak, doen dit net buite, ek het nou net hier klaar skoongemaak."

Sy het my van godsdiens geleer: "Jy moet bid dat daardie kol op die mat uit is as ek vanaand by die huis kom"
Sy het my van tyd geleer: "Ek sal jou tot in volgende week in klap, as jy nie nou opruim nie!"

Sy het my geleer pa's is slimmer en ryker as ma's: "Gaan vra jou pa!"

Sy het my oor plantkunde geleer: "Lyk dit vir jou of geld op my rug groei?"

Sy het my geleer om altyd nederig en klein te wees: "Meneertjie!!!"

Sy het my van die weer geleer: "Dit lyk of 'n dekselse orkaan jou kamer getref het!"

Sy het my geleer om myself te ontdek: "Hou op om jou soos jou pa te gedra!"

Sy het my van die wetenskap van osmose geleer: "Maak toe jou mond en eet jou kos!"

Sy het my van uithouvermoë geleer: "Jy sal by daardie tafel sit totdat jy jou groente opgeëet het!"

Sy het my geleer van sintuie: "Kinders word gesien en nie gehoor nie!"

Sy het my geleer van humor: "Hou aan lag, dan gee ek jou iets om oor te huil ook!"

Sy het my van jaloesie geleer: "Daar is duisende arm kindertjies wat ouers soos joune begeer!"

Sy het my wiskunde geleer: "Sit jy alweer en tande tel!"

Sy het my geleer tel: "Ek tel net tot 10 ... 1, 2, 3 ..."

Sy het my logika geleer: "Want ek sê so, dis hoekom!"

Sy het my geleer dat wonderwerke nog kan gebeur: "Ek sal jou klap dat jy jou tannie vir 'n eendvoël aansien as jy my weer terug antwoord!"

Sy het my ook geleer van persoonlike reiniging: "Jy kan dit op jou maag skryf, en dit met jou hemp afvee"

Sy het my selfs geleer van regsaspekte: "Gaan kla by die magistraat"

Ai, my Ma is darem maar slim ...

[Dankie, Elmari, vir die deel van hierdie stukkie wysheid.]

Klik HIER vir nog ma-gedagtes.