Friday 19 May 2023

Gebed: Gebruik my vir vrede op aarde

Gee my vandag die moed, Here
om te wys waarvoor ek staan;
om op te staan vir die reg van hulle
wat hulself nie kan verdedig nie,
selfs al sou dit onreg teenoor myself ontlok.

Help my om aan niks hoër prioriteit te gee
as aan U nie;
om niks liewer te hê
as vir U nie;
want dan sal ek niks hoef te vrees nie
behalwe om U te verloën.

Help my om van niks 'n afgod te maak 
wat u plek kan inneem nie,
nie van die staat, of my kerk
of my politieke party nie,
nie van geld of status of eie belang nie.

Help my om geen ander vorm van vrede te soek
as dié wat net U kan gee nie.
Maak my 'n instrument van daardie vrede, Here,
deurdat U my oë en my ore en my hart oopmaak
sodat ek duidelik sal weet 
hoe U my wil gebruik om te werk
vir U vrede op aarde.

Alan Paton

[Uit: NG Gemeente Dutoitspan-afkondigings - 16 Januarie 2011]