Monday 1 January 2024

Wat kos my geloof my?

1 JANUARIE 2024.

Ek lees in die boek, Hearts of Fire, tans die getuienis van Aida Skripnikova wat in Julie 1968 tereg staan in 'n hof in destydse Leningrad, Rusland. Sy word vervolg oor haar geloof in Christus. Haar probleme het aanvanklik ontstaan toe sy traktaatjies op Oujaarsaand van 1961 uitdeel. Die eenvoudige boodskap op elkeen het sy self met die hand geskryf ... en dis wat vanaand ... op hierdie Oujaarsaand met my gepraat het ... my daartoe lei om hierdie boodskap uit te tik en op hierdie Nuwejaarsdag uit te stuur.

HAPPY NEW YEAR 1962!
A New Year's Wish

Our years fly past
One after the other, unnoticed
Grief and sadness disappear ;
They are carried away by life.
This world , the earth is so transient,
Everything in it comes to an end.
Life is important.Don't be happy-go-lucky!
What answer will you give your Creator?
What awaits you ,my friend, beyond the grave?
Answer this question while light remains.
Perhaps tomorrow , before God,
You will appear to give an answer for everything.
Think deeply about this
For you are not on this earth to eternity.
Perhaps tomorrow, you will break
forever your links with this world!
SEEK GOD WHILE HE IS TO BE FOUND!

Sy is gearresteer terwyl sy hierdie traktaatjies uitdeel. Dit was die eerste vervolging. Daarna sou nog volg wat met tronkstraf gepaard gegaan het. Maar dit het nie vir Aida gestop nie.

Vandag stuur ons nuwejaarsboodskappies soos hierdie die wêreld vol ... dit kos nie veel geloof ... of dapperheid nie. Ek vra myself die vraag af: wat kos my geloof my?

Abba Vader ... ons moet voor U bely dat ons nie weet wat dit is om vir ons geloof lyding te ervaar nie. Ons sukkel selfs om die ander wang te draai ... om ons vyande lief te hê ... om die minste te wees ... om te sterf aan onsself. Wees ons asseblief genadig. Laat ons in hierdie nuwe jaar tot die besef kom wat dit vir Jesus gekos het om vir ons sondes te sterf. Ek bid dit in Jesus Christus se naam. Amen

Liefdegroete
Piet Fouchee

[Dankie, Brahm, wat hierdie boodskap met die lesers deel.]