Wednesday 19 June 2024

Mossiestilte: Ps. 2:12c

Welgeluksalig is almal wat by Hom skuil!

Wat 'n pragtige Psalm oor God en sy Seun, die Messias, jou Verlosser. Wees dan nou verstandig vandag, dien die Here met vrees, en juig met bewing. Maak die Here vandag jou skuilplek en kyk hoe gelukkig jy in sy genade sal leef. Die Vader se Gesalfde, wil jou ook vandag salf met sy geregtigheid en vrede.

Dankie, grote Vader, vir die saligheid wat U oor my gebring het. U het my kom regenereer, sodat my geloof in U kan groei. U Heilige Gees bly in my en herinner my daagliks aan die barmhartigheid van God oor my. U wysheid gee my die verstand wat ek daagliks nodig het. Laat my stem U verheerlik vanoggend. Ek rig my gebed na U en my aangesig op U in die hoogste hemele. Amen. 

[Aangestuur deur Pieter Swanepoel]