Wednesday 29 May 2024

Hart-afdrukke

Here, oral waar ek gaan, laat ek vingerafdrukke agter,
op die hande wat ek aanraak, op borde, mure, ruite, deurknoppe, boeke.
Daar is geen wegkomkans nie, waar ek vat,
plaas ek 'n teken van my identiteit ...

Help my Here, om vandag waar ek ookal gaan
hart-afdrukke na te laat!
Hart-afdrukke van regverdigheid en deernis,
van begrip en liefde,
van barmhartigheid en belangstelling.
Hart-afdrukke van hartlike vriendelikheid en
van opregte betrokkenheid en omgee.
 
Mag my hart 'n ander hart aanraak
en 'n afdruk laat van U liefde ...
Laat ek 'n sagte aanraking agterlaat by 'n
eensame buurman of buurvrou,
by 'n wegloopkind,
'n bekommerde ouer,
'n verstommende oumensie.

Here, stuur my vandag uit om hart-afdrukke
op mense se lewe te laat.
En as iemand sou sê:
"Jou aanraking het my vandag versterk
jou nabyheid het my vertroos",
laat hulle agterbly met die bewussyn dat dit
U liefde was wat hulle in my optrede ervaar het!!!

- Anoniem in Die Groot Gebedeboek - 

[Dankie, Anoniem, wat die fotostaat gestuur het.]