Wednesday 28 August 2024

Mossiestilte: Luk. 6:19

En die hele skare het probeer om Hom aan te raak, omdat krag van Hom uitgegaan het, en Hy het almal gesond gemaak.


Die groot Geneesheer is vandag wakker oor jou, om jou gesond te maak. Krag gaan gedurig van Jesus uit aan almal wat Hom aanraak. Sy krag is 'n onuitputbare ewige bron van krag. Praat vanoggend met Jesus en vertrou Hom, om jou te genees. Jesus het nie vir die regverdiges gekom nie, maar vir die wat ongesteld is, want hulle het Hom nodig.

Here, ek het U daagliks nodig. Ek moet elke minuut van elke dag myself aanspreek, om gehoorsaam te wees aan U alleen. Ek roep U elke dag aan, of dit goed gaan en of ek ongesteld is. U Heilige Naam wil elke dag verheerlik en verkondig. U genees my; krag van die ewige koning, gaan uit U uit en versterk en genees my. U is hoog en verhewe. Mag u Naam verheerlik word. Amen.

[Aangestuur deur Pieter Swanepoel]